#ContactForm1 { display: none ! important; }

2015 m. rugpjūčio 22 d., šeštadienis

Make me day!

Kartais labai paprasti dalykai, visiškos smulkmenos praskaidrina dieną ir priverčia nusišypsoti. Saulėtam šeštadienio rytui, manau, labai tiks mažųjų mano Draugų mintys ir pasisakymai.

"Sraigė be namelio" - šliužas

"Aš jau didelis - labai labai. Užaugau ir jau ne koks mažiukas dabar...
- Auklėtoja, gali mane pakelti..?
- Tu juk didelis, nepakelsiu!
- Ne toks didelis... mažiukas aš dar" :)

"- Ką čia pieši?
- Čia mano mamytė.
- O kodėl tik juodu flomasteriu?
- Nes mano mamytė juoda."

"Aš užaugsiu didelis, nes viską suvalgiau. Būsiu toks kaip tėvelis, su dideliu pilvu."

"Maži vaikai neturi tiek protelio, kad nepilstytų smėlio... jų galvytės dar mažos ir ten netelpa daug smegenėlių."

"Auklėtoja, o kada mes užaugsim iki lėktuvo?"

"Gaisrininkai traukia katinėlius iš medžių."

"- Noriu vandens.
- Čia įpiltas vanduo.
- Tada noriu kompoto."

"Ledų galima, tik mažai - kasdien po vieną."

"- Aš turiu didelę močiutę ir mažą.
- O kuri kieno mamytė?
- Didelė močiutė - mamytės, o maža močiutė - tėvelio."

"Buvo vasara, truputį ne vasara, o dabar vėl vasara."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą