#ContactForm1 { display: none ! important; }

2013 m. birželio 22 d., šeštadienis

Birželio mėnesio -iausi :)

Štai ir sulaukėm tikrųjų vasaros karščių! Vėl prisiprašėm, man atrodo ;)) Na tai ką, dabar jau reikia mėgautis, kad turim... tai, aišku, kiek sunkoka, kai dėl tvankumos vos gali pajudėti, ką jau kalbėti apie rimtesnius darbus, BET vasara yra vasara ir nėra čia ko niurzgėti ;)
Aš, pavyzdžiui, šiandien labai savim didžiuojuosi, nes padariau keletą tokių darbelių, kurių nespėjau/negalėjau nuveikti per darbo savaitę, be to, visai netikėtai radau gražų vasaros minty spalvos šalį, tai galėsiu plaikstytis vėjyje šiltais vasaros vakarais :) Beliko išlaukti ateinančią savaitėlę ir atoooooostogos atostogėlės!!!
Taigi, šįkart bandysiu įvesti šiokią tokią naujieną čia. Kas mane pažįstat (na, bent truputėlį labiau nei tarkim iš matymo ar nuotraukos FB :D ) žinot, kad ką jau ką, o sudarinėti įvairius sąrašus sąrašėlius man patinka. Apie tai buvo net vienas mano straipsniukas.

Tai ilgai netempus pristatau Jums birželio mėnesio -iausius!

      Komentarų nėra:

      Rašyti komentarą